Fysioterapi, personlig træning og foredrag

Hej, mit navn er Stefan Moos.

Jeg hjælper folk med at få det bedre, bevæge sig bedre og præstere bedre.

Jeg er fysioterapeut, sundhedsvidenskabelig kandidat og personlig træner med et speciale indenfor styrke, rehabilitering og præstationsoptimering.

Jeg bruger min baggrund til at lave skræddersyede trænings- og sundhedsløsninger baseret på solid videnskab og mangeårig erfaring for at dække lige præcis dit behov.

Er du interesseret i personlig træning eller fysioterapi?
Tag et kig under fanen “Ydelser” eller tag et kig på bloggen.

Seneste blogposts

“Apropos”-artikel på Bodybuilding.dk: Avancerede træningsmetoder del 2 – Variabel modstand med kæder/bands

marts 22nd, 2017|1 Comment

Jeg er stor fan af brugen af kæder/bands i tung styrketræning og har været det i mange år – faktisk mere eller mindre siden jeg startede med at træne. Dengang brugte vi det ikke nødvendigvis på den rigtige måde (kald det naiv uvidenhed), men jeg bilder mig selv ind at jeg ved bedre nu – efter både at have arbejdet med det i praksis og studeret den videnskabelige litteratur. Derfor har jeg skrevet en Apropos […]

Træningstip uge 9

marts 6th, 2017|0 Comments

Uge 9 har budt på en simpel, men efter min mening, vigtig pointe i forhold til at optimere teknik i sumodødløft sammen med gennemgang af to vigtige emner – nemlig hvorvidt øvelser er “farlige” og hvad “perfekt teknik” egentligt er!

 

 

Træningstip nr 15: Find din startposition i sumodødløft ved at sætte dig tilbage – IKKE ved at sætte dig ned!

En typisk fejl, man ofte ser i dødløft (og særligt i sumodødløft) er, at personen finder sin […]

Se seneste Facebook post fra MoosFit

Mads er en af mine online klienter, der træner for sådan en god, klassisk kombination af styrke, muskelmasse, kondition og rehabilitering. Det har han været i ca. 8 måneder, hvor vi er startet ud med at prioritere teknik og rehab 👌 siden muskelvækst og styrke 💪

Vi har lige været igennem en peakning-periode, hvor Mads har været oppe at løfte nogle tunge ting. Altid med et fokus på god teknik, hvilket bliver ekstra vigtigt, når jeg ikke kan stå og svinge med pisken 😄

Mads nåede op på følgende:
Squat med bælte - 1x140 kg.
Bænkpres - 1x102,5 kg.
Dødløft med bælte - 1x180 kg.
Military press - 1x75 kg.

Det er blandt andet en PR på 30 kg i dødløft, men med en væsentligt forbedret teknik og overskud 😎

Er du nysgerrig på hvordan online personlig træning forløber, så synes jeg, at du skal stikke mig en PM 😃
... See MoreSee Less

View on Facebook