Fysioterapi, personlig træning og foredrag

Hej, mit navn er Stefan Moos.

Jeg hjælper folk med at få det bedre, bevæge sig bedre og præstere bedre.

Jeg er fysioterapeut, sundhedsvidenskabelig kandidat og personlig træner med et speciale indenfor styrke, rehabilitering og præstationsoptimering.

Jeg bruger min baggrund til at lave skræddersyede trænings- og sundhedsløsninger baseret på solid videnskab og mangeårig erfaring for at dække lige præcis dit behov.

Er du interesseret i personlig træning eller fysioterapi?
Tag et kig under fanen “Ydelser” eller tag et kig på bloggen.

Seneste blogposts

“Apropos”-artikel på Bodybuilding.dk: Avancerede træningsmetoder del 2 – Variabel modstand med kæder/bands

marts 22nd, 2017|0 Comments

Jeg er stor fan af brugen af kæder/bands i tung styrketræning og har været det i mange år – faktisk mere eller mindre siden jeg startede med at træne. Dengang brugte vi det ikke nødvendigvis på den rigtige måde (kald det naiv uvidenhed), men jeg bilder mig selv ind at jeg ved bedre nu – efter både at have arbejdet med det i praksis og studeret den videnskabelige litteratur. Derfor har jeg skrevet en Apropos […]

Træningstip uge 9

marts 6th, 2017|0 Comments

Uge 9 har budt på en simpel, men efter min mening, vigtig pointe i forhold til at optimere teknik i sumodødløft sammen med gennemgang af to vigtige emner – nemlig hvorvidt øvelser er “farlige” og hvad “perfekt teknik” egentligt er!

 

 

Træningstip nr 15: Find din startposition i sumodødløft ved at sætte dig tilbage – IKKE ved at sætte dig ned!

En typisk fejl, man ofte ser i dødløft (og særligt i sumodødløft) er, at personen finder sin […]

Se seneste Facebook post fra MoosFit

"Jeg er kørt lidt død mine almindelige kropshævninger med elastik... Så jeg er begyndt at slutte mine træningspas af med nogle langsomme negativer". @annestockmann

Jeg var straks fan af ideen, men må nok indrømme, at jeg var tvivlsom (i mangel af bedre ord), da hun sagde, at de varede omkring 45 sekunder.

Nuvel. Jeg er ikke bleg for at indrømme, når jeg tager fejl. 10 minutter senere havde hun lavet sin første serie af almindelige kropshævninger - 2x, 2x og 3x kropsvægt. Ovenikøbet med overhåndsgreb.

Kort før havde hun lavet personlig rekord i bænkpres med 12x30 kg (PR med 5 gentagelser, Anne?) efter lidt justeringer af teknikken.

Anne var glad og jeg var både imponeret, stolt og en anelse mere ydmyg.
... See MoreSee Less

View on Facebook